Termeni si conditii

Prezentul document prin continutul sau pune la dispozitia utilizatorilor regulamentul privind termenii si conditiile de utilizare a site-ului ByTime.ro. Folosirea  acestui site implica acceptarea acestor termeni si conditii. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor.

Administratorul site-ului ByTime.ro isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment continutul acestui acord, fara notificarea prealabila a persoanelor care il utilizeaza, denumite in continuare „Utilizatori”. Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii si conditiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta in orice moment.

Utilizarea site-ului (incluzand accesul, navigarea si cumpararea produselor de pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor si conditiilor enuntate in cuprinsul prezentului document cu toate efectele si consecintele ce decurg din acesta.

Site-ul ByTime.ro este operat de societatea Bytime SRL, cu sediul in str. Bucegi Nr 33, Bucuresti, inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J40/2238/2015, CUI RO34154187, avand capital social 200 Lei.

  • Preturile, ofertele, situatia stocului, specificatiile si imaginile pot fi schimbate fara o notificare prealabila.

Comanda plasata de cumparator este considerata acceptata in momentul confirmarii telefonice de catre operatorii Bytime.ro. Pot exista situatii de erori de afisare preturi, din acest motiv, confirmarea telefonica este necesara pentru buna desfasurare a comenzii cumparatorului.

Parteneri

SC Bytime SRL are contracte de revanzare (re-seller) cu importatorii marcilor prezente in magazinul nostru. Despre calitatea produselor, autenticitatea marcilor si despre orice alte nelamuriri despre o anume marca sau un anume produs, utilizatorul se poate adresa atat SC Bytime SRL cat si reprezentantului marcii respective sau importatorului din Romania. 

Responsabilitati si disponibilitate produse

Produsele prezentate in magazinul nostru sunt cele puse la dispozitia noastra de catre reprezentantii fiecarei marci. Responsabilitatea eventualelor defectiuni si repararea lor cade in sarcina importatorului si service-ului autorizat de acesta.

Toate comenzile efectuate in zilele lucratoare pana in ora 11:00, vor fi livrate a doua zi, indiferent de adresa d-voastra. Comenzile efectuate in week-end vor fi expediate in prima zi lucratoare. Bytime.ro lucreaza cu stocuri proprii cat si cu stocuri furnizor. O parte dintre produsele Guess sunt STOC FURNIZOR. Lambretta, Xonix, Tommy Hilfiger, Guess Collection, Hugo Boss, sunt branduri exclusiv STOC FURNIZOR. Informatiile despre disponibilitatea produselor aflate pe STOC FURNIZOR, nu se pot actualiza in timp real pe site-ul Bytime.ro. Din acest motiv, este posibil, ca si in cazul in care produsul comandat de d-voastra sa apara ca fiind IN STOC si disponibil pentru comanda, el sa nu se afle in stocul furnizorului. In aceste situatii, clientul va fi contactat si i se va aduce la cunostinta acest lucru. In cazul indisponibilitatii unui produs in stocul Bytime SRL, din cauza lipsei lui in oferta reprezentantului, Bytime SRL isi asuma obligatia de a informa cumparatorul despre lipsa acestuia in termen de 5 zile. Toate produsele sunt insotite de certificatul de garantie original emis de furnizorii nostri si de factura fiscala.

In perioada sarbatorilor pot aparea intarzieri in procesarea si expedierea comenzilor d-voastra. Depunem toate eforturile ca produsele comandate sa fie expediate in ziua plasarii comenzii, insa uneori, pot aparea intarzieri care nu depind de Bytime.ro.

Raspundere cu privire la gazduire/browser

Site-ul www.bytime.ro este gazduit de serverele unei terte firme. SC Bytime SRL nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale site-ului, setari, sau actualizari, si de asemenea nu va putea fi facuta raspunzatoare pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru utilizarea www.bytime.ro.

SC Bytime SRL nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legaturi de pe acest site (legaturi de natura comerciala sau publicitara). Raspunderea pentru aceste site-uri o poarta in intregime proprietarii acestora.

Produsele oferite pe Bytime.ro si Preturile aplicate

Preturile afisate pe Bytime.ro contin TVA 19%. Produsele comercializate pe Bytime.ro sunt noi, in ambalajul oferit de producator, insotite de certificatul de garantie emis de acesta si factura fiscala. Produsele prezentate pe site sunt in limita stocului disponibil, din acest motiv, Bytime.ro isi ezerva drepul de a nu onora o anumita comanda daca respectivul produs nu se mai afla in stocul importatorului.

Reducerile aplicate pe site-ul www.bytime.ro sunt aplicate la preturile de lista ale producatorilor, pentru respectivele produse. (De ex: Pret de lista 851 RON – Redus 35% = Pret final platit de cumparator 550 RON)

Preturile de lista ale produselor pot varia de la o luna la alta. Bytime.ro este reseller autorizat in Romania pentru brandurile prezente pe site si acest lucru ne obliga sa afisam preturile de eticheta aplicate si impuse de producator.

Bytime.ro poate subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea utilizatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Bytime.ro va fi intotdeauna responsabil fata de utilizator pentru toate obligatiile contractuale.

Produsele comercializate de Bytime.ro se pot livra numai in baza unei comenzi online. Comanda online nu presupune rezervarea produselor. Produsele vor fi rezervate intr-o comanda dupa preluarea si confirmarea comenzii de catre client. Comenzile online vor fi onorate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate de catre sistem.

Bytime.ro isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii.

Continutul site-ului si drepturile de proprietate intelectuala

Continutul acestui site nu poate fi utilizat, reprodus, distribuit, transmis, expus, in alte scopuri decat cele expres si legal permise. Extragerea oricaror informatii urmata de orice utilizare in scop comercial care depaseste sfera copiei private reglementate de lege sau pentru vanzare ori licentiere si fara a avea in prealabil un consimtamant scris al titularilor drepturilor de proprietate constituie o incalcare a termenilor si conditiilor.

Sunteti de asemenea de acord sa nu afectati si interferati in vreun fel cu elementele de securitate ale site-ului, cu elementele care previn sau restrictioneaza utilizarea, copierea unui continut sau elemente care intaresc limitele de utilizare a siteului sau a continutului acestuia.

Securitatea datelor personale

Datele dumneavoastra personale vor fi folosite de SC Bytime SRL numai in scopul declarat al acestui site. Informatiile din formularul de comanda vor fi folosite pentru a va trimite confirmarea comenzilor si eventualele promotii.
SC Bytime SRL se obliga sa nu faca publice sau sa nu vanda bazele de date continand informatii referitoare la datele dumneavoastra personale. 

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor*.

*Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la adresa de email contact@bytime.ro. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.

Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.

TRANSPORT SI RETURURI

 

Produsele achizitionate pe Bytime.ro sunt expediate prin intermediul firmei de curierat Fancourier. Plata se efectueaza in sistem ramburs, la primirea coletului. Livrarea produselor in Bucuresti se poate face in aceeasi zi, pentru comenzile plasate pana in ora 11:00(Daca se opteaza pentru optiunea Express Loco 4h, cost 25 Lei), sau in 24 de ore pentru comenzile plasate dupa aceasta ora.

Livrarea in restul localitatilor se va efectua in 24 de ore pentru comenzile plasate pana in ora 17:00 sau in 48 de ore pentru comenzile plasate dupa aceasta ora.

Putem expedia si Sambata, daca produsul comandat este in stocul ByTime.ro si daca comanda este plasata pana in ora 12:00, livrarea produselor urmand a se efectua Luni!

Cat costa transportul ?

  • 14.70 Lei pentru Bucuresti (livrare in 24 de ore)
  • 25 Lei pentru livrare in aceeasi zi(Express Loco Bucuresti 4h), la comenzile plasate pana in ora 12:00
  • 18.30 Lei pentru restul localitatilor aflate pe lista Fancourier, cu tarif de livrare standard. Lista completa a agentiilor Fancourier o gasiti accesand aceasta pagina.

OBS* In eventualitatea in care adresa d-voastra nu se afla in aria de acoperire a firmei de curierat, se va percepe tarif pe km suplimentari fata de cel mai apropiat sediu Fan Courier. Costul unui km suplimentar este de 1 Leu. Lista localitatilor aflate in aria de acoperire a Fancourier o gasiti aici .In situatii de acest gen, exista si posibilitatea ridicarii coletului din cel mai apropiat punct de lucru Fancourier. Daca optati pentru „Ridicare din sediu Fancourier”, va rugam sa mentionati acest aspect la rubrica „Mentiuni despre comanda”, in momentul plasarii comenzii pe site.

*Bytime.ro isi rezerva  dreptul de a refuza expedierea comenzilor catre localitati aflate la mai mult de 50 km de cel mai apropiat sediu Fan Courier.

Bytime.ro va pune la dispozitie serviciul de verificare colet inaintea efectuarii platii.

 

Acest serviciu este optional si este oferit strict pentru a va asigura ca ati primit ceea ce ati comandat!

Cum functioneaza serviciul deschidere colet:

In momentul receptionarii coletului, aveti posibilitatea de a deschide si verifica continutul acestuia, numai in prezenta agentului care efectueaza livrarea, si numai pentru a va asigura ca ceea ce ati comandat se afla in colet si este in stare perfecta, fara a avea dreptul de a testa sau proba produsul. Acest serviciu este disponibil la cererea clientului, taxandu-se suplimentar costului de transport standard.

Cost suplimentar serviciu deschidere colet : 5 LEI

*Daca doriti acest serviciu, va rugam sa solicitati acest lucru in momentul plasarii comenzii la mentiuni despre comanda, cu textul „Deschidere colet la livrare”.

Reclamatiile privind integritatea sau continutul coletului, se fac in momentul livrarii, cu intocmirea unui proces verbal de constatare de catre agentul Fancourier, sau se va refuza primirea coletului de catre destinatar. Orice reclamatie ulterioara va fi considerata nula.

*Campania „Transport Gratuit” se aplica la adresele cu tarif de livrare standard.

In perioada sarbatorilor pot aparea intarzieri in procesarea si expedierea comenzilor d-voastra. Depunem toate eforturile ca produsele comandate sa fie expediate in ziua plasarii comenzii, insa uneori, pot aparea intarzieri care nu depind de Bytime.ro.

  • Politica de returnare

Comenzile inregistrate pe site-ul Bytime.ro sunt procesate de SC BYTIME SRL.

In aceasta sectiune aveti detalii despre modalitatile si conditiile de returnare a produselor achizitionate.

Fiecare produs beneficiaza de garantia producatorului.

Va rugam sa va asigurati ca ati verificat specificatiile produsului si compatibilitatea acestuia prin vizitarea paginii producatorului inainte de a-l cumpara. Raporturile comerciale dintre utilizator si ByTime.ro sunt reglementate oficial de Ordonanta Guvernului 130/2000.

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 34/2014. Cumparatorul are la dispozitie un termen de 30 de zile de la data la care a intrat in posesia produselor, pentru a-si exercita dreptul legal de retragere, fara a fi obligat sa isi motiveze decizia. Produsele vor trebui returnate impreuna cu certificatul de garantie si factura fiscala, fara penalitati. In cazul in care produsele returnate prezinta modificari fizice (fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi, scurtarea bratarii, gravura etc), atunci se va instiinta clientul ca va fi aplicata o reducere a valorii returnate egala cu valoarea costului aducerii produsului la starea initialaPentru returnarea unui produs, va rugam sa completati Formularul de Retur si sa il atasati coletului.

S.C. BYTIME S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii prin transfer bancar. Suma va fi returnata in contul bancar furnizat de catre client. Suma rambursata va cuprinde costul produselor si costurile livrarii. Cumparatorului i se vor rambursa toate sumele cu titlu de comanda. In cazul in care bunul este supus expertizei pentru stabilirea conformitatii, suma achitata va fi returnata in momentul  confirmarii autenticitatii Bunului. Trebuie mentionat ca in cazul rambursarii contravalorii produsului in contul bancar indicat de Cumparator, contul ar putea fi debitat cu o intarziere ce poate varia in functie de banca. Produsul va fi returnat impreuna cu o copie de pe factura de achizitie si certificatul de garantie in original (in cazul in care pe certificat sunt mai multe produse, se va returna o copie de pe acesta). Produsele returnate prin curier nu se vor trimite cu rambursReturnarea banilor aferenti comenzilor returnate prin curierat se va face prin transfer bancar in contul pus la dispozitie de catre client.

Bytime.ro poate refuza acceptarea bunurilor returnate atunci când acestea sunt modificate (sunt incomplete, uzate sau defecte) cu excepția cazurilor când modificarea a fost necesară în cursul normal al activității (printre care se numără: încercarea/ verificarea produselor). În cazul rezilierii contractului, acesta este considerat ca nul și neavenit.

Conditii generale de returnare:

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul identic sau similar. Daca S.C. BYTIME S.R.L. nu poate inlocui produsul cu unul identic sau similar, se va restitui contravaloarea produsului conform conditiilor de mai sus.

SC BYTIME S.R.L rezerva dreptul de a supune Bunul returnat unei expertize pentru a stabili daca acesta este identic cu cel livrat Cumparatorului. Termenul expertizei este de pana la 5 zile.

Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic (cutie deformata care poate conduce la deteriorarea Bunului) vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

Daca produsul comandat nu intruneste asteptarile cumparatorului si se doreste inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, cumparatorul va plati diferenta, respectiv daca produsul ales are o valoare mai mica, cumparatorul va primi rambursarea contravalorii pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur in acest caz, sunt suportate de catre cumparator.

Vă rugăm să respectați termenul prevăzut pentru returnare și să ne informați cu privire la realizarea returnării produselor telefonic la: 0730.175.961 sau prin email la: contact@bytime.ro

Produsele se vor returna catre SC BYTIME SRL cu sediul in Str Bucegi, Nr 33, Sector 1, Bucuresti.

Produsele primite cu defecte sau cu informatii incorecte afisate pe site:

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie sau acesta este listat cu informatii incorecte din cauza unor erori tipografice sau daca informatiile despre produs primite de la furnizor sunt incorecte, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, identic sau similar, cu conditia notificarii in scris a S.C. BYTIME S.R.L. in termen de 48 de ore de la primirea Bunului, respectandu-se conditiile de returnare de mai sus. In cazul in care nu este posibila inlocuirea Bunului cu altul, se va returna contravaloarea Bunului, conform conditiilor prezentate mai sus.

Reclamatii / sesizari

In eventualitatea problemelor privind integritatea unor colete, se va refuza primirea coletului de catre cumparator. Orice reclamatie ulterioara cu privire la aceste aspect, nu va fi luata in considerare.

In cazul in care cumparatorul constata un defect/neconformitate a produsului, acesta are obligatia de a sesiza Bytime.ro in maximum 48H de la constatare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. Date de contact – Tel: 0730 175 961 ; contact@bytime.ro

 Garantie

Bytime.ro asigura garantie impotriva defectelor de fabricatie pe o perioada de 2 ani, conform legislatiei in vigoare (Legea nr. 449/2003, republicata 2008) si OG 174/2008. Certificatele de garantie ce insotesc produsele sunt emise de producator.

Cumparatorul are obligatia de a pastra certificatul de garantie si factura fiscala. In cazul unei defectiuni, conform Legii nr. 449/2003, produsul prezentat in centrul service, va fi insotit de factura fiscala si certificat de garantie. Pierderea certificatului de garantie duce la nulitatea garantiei. Solutionarea garantiei se face in maximum 15 zile de la data inregistrarii reclamatiei cumparatorului si intrarea in posesia produsului defect.

1. Garantie pe o perioada de 2 ani pentru mecanismul ceasului

Ceasul dumneavoastra este garantat pe o perioada de doi (2) ani, incepand cu data la care a fost achizitionat.

Abaterile maxime de la precizia de functionare a ceasurilor quartz si autoquartz (chinetic) sunt de +/- 20 secunde pe luna.

Abaterile maxime de la precizia de functionare a ceasurilor mecanice manuale sau automatice sunt de la +/- 10 secunde pe zi pana la +/- 30 secunde pe zi.

Prin garantia oferita de catre importator, se intelege repararea echipamentului pe perioada garantata, sau in cazul imposibilitatii reparatiei, inlocuirea acestuia cu unul similar sau restituirea sumei platite la achizitionare in cazul inexistentei produsului in stoc.

Accesoriile precum geamul, bezelul, butoanele, telescoapele, cureaua si altele, facand parte din componenta exterioara a produsului, insa fiind componente ale produsului sau, sunt garantate 6 luni numai pentru defectiuni ce survin neintentionat, fara interventia unor forte exterioare. Reparatiile sunt garantate 3 luni. Durata medie de utilizare a produsului este de 10 ani. Termenul de garantie se prelungeste cu durata de timp cat produsul se afla in reparatie.

In perioada garantiei, bateria se schimba pe baza certificatului de garantie acordat de importator. Dupa expirarea garantiei, schimbarea bateriei se face contra cost.

In cazul in care defectul reclamat nu intra sub incidenta conditiilor de garantie si se constata ca defectul afecteaza mecanismul ceasului, Bunul primeste respingere de garantie.

 

2. Daca defectul constatat face obiectul garantiei cumparatorul are dreptul in mod gratuit la:

a. repararea produsului cumparat si inlocuirea subansamblelor mecanismului defect;

b. inlocuirea integrala a produsului cu unul identic sau similar doar in cazul in care acesta nu poate fi reparat.

 

3. Garantia nu acopera urmatoarele situatii:

a. produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate;

b. produsele utilizate in conditii neadecvate (supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta), patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul acestora;

c. defectiuni aparute ca urmare a unei manipulari si pastrari necorespunzatoare (de ex. schimbarea datei ceasului in intervalul orar 20:00 – 04:00, aplicarea de socuri, interactiunea cu detergenti, cosmetice sau produse petrochimice, pastrarea in medii cu praf, umezeala excesiva sau agenti corozivi, campuri magnetice puternice, mentinerea bateriei in stare consumata in interiorul ceasului, etc);

d. nerespectarea recomandarilor privind etanseitatea sau nerespectarea instructiunilor de utilizare;

e. deteriorari provocate de incendii sau catastrofe naturale;

f. deteriorari derivate din uzura, vechime (de ex. zgarierea sticlei, alterarile culorii sau a materialului bratarilor metalice sau curelelor produse din piele, material textil, cauciuc si alte materiale etc.);

g. orice deteriorare indiferent pe ce parte a ceasului, rezultata din folosirea anormala sau abuziva, lipsa de ingrijire, neglijenta, accidente (lovituri, izbiri, geamul spart etc), folosirea necorespunzatoare a ceasului si nerespectarea instructiunilor de utilizare, in special in ceea ce priveste depasirea limitelor de etanseitate, daca se constata ca aceste cauze au determinat defectiunea reclamata de Cumparator;

h. la ceasurile din categoria I, II si III de rezistenta la apa (conform tabelului de mai jos) se constata prezenta apei in interior;

i. corodarea carcasei si a bratarii este cauzata din cauze biologice (de ex. aciditatea crescuta a transpiratiei);

j. defectiunea este cauzata de folosirea improprie, brusca sau neatenta a Bunului (coroana sau butoanele smulse, urme de lovitura pe carcasa, bratara sau curea rupta, ecran spart);

k. durata de viata a bateriei;

l. certificatul de garantie si factura fiscala nu sunt prezente cand se solicita service.

m. vanzatorul are obligatia, la cerere consumatorului sa inlocuiasca produsul sau sa restituie contravaloarea acestuia, numai in cazul in care timpul de nefunctionare al produsului, din cauza deficientelor aparute in cadrul termenului de garantie, depasteste 10% din acest termen. Restituirea contravalorii sau inlocuirea produsului se face numai dupa constattarea imposibilitatii folosirii acestuia si numai daca aceasta situatie nu este imputata cumparatorului.

n. pentru modelele de ceasuri cu pietre, conform legii 449/2003, art. 11, alin. 2, cumparatorul nu poate cere inlocuirea produsului din motivul caderii pietrelor. Aceasta garantie nu include deteriorarea provocata ceasului din cauza accidentelor, neglijentei, a utilizarii necorespunzatoare a acestuia sau a altor factori care nu au legatura cu defectele de material sau manopera

 

4. Garantia devine nula in urmatoarele situatii:

a. reclamatia nu este insotita de certificatul de garantie si factura fiscala;

b. pierderea certificatului de garantie;

c. Bunul primeste respingere de garantie.

Prin prezentul certificat de garantie, cumparatorul isi asuma obligatia de a lua la cunostinta conditiile de garantie si instructiunile de functionare inscrise in prezenta si faptul ca a primit Bunul in perfecta stare.

 

METODE DE PROTEJARE SI INTRETINERE

a. Nu trageti niciodata coroana daca ceasul nu este uscat complet;

  1.  Nu folositi butoanele sau coroana cand ceasul este in apa sau este umed;
  2.  Daca ceasul are o rezistenta la apa de 5 ATM sau mai mare si a fost purtat la mana in contact cu apa sarata, este recomandabil sa il spalati cu apa si sapun dupa fiecare utilizare si sa il uscati complet prin stergere cu o carpa uscata;
  3.  Evitati diferentele de temperatura. Acestea produc condens in interiorul ceasului (de ex. ceas in zapada in zi de iarna foarte insorita sau ceas in apa rece in zi de vara foarte calda);
  4.  Daca s-a produs condens in interiorul ceasului, trageti coroana in pozitie externa si puneti ceasul la uscat, in loc cat mai cald si lipsit de umiditate.
  5.  Pastrati ceasul intr-un loc cat mai uscat pe durata transportului sau a depozitarii;
  6.  Daca ceasul are baterie si nu il purtati o perioada mai indelungata de timp, este recomandabil ca pentru perioada cat depozitati ceasul sa scoateti bateria din ceas.
  7.  Unele ceasuri quartz sunt prevazute cu mecanism EOL (End of Life) prevazut cu o modalitate de indicare a sfarsitului de viata al bateriei. Astfel bateria trebuie schimbata daca secundarul ceasului sare din 2 in 2 secunde (sau din 4 in 4 secunde, in functie de model). Aveti la dispozitie aproximativ 2 saptamani de functionare normala a ceasului.
  8.  Pentru a curata ceasul folositi o carpa moale inmuiata intr-o solutie moderata de detergent neutru. Nu folositi niciodata detergenti volatili.
  9.  Verificati din timp in timp starea curelei sau a bratarii, precum si a axelor telescop care sustin carcasa. Scad astfel sansele de a pierde ceasul de la mana prin deteriorarea accidentala a acestora.
  10.  Nu expuneti ceasul la variatii de temperatura mari sau la umiditate, la soare sau campuri magnetice.
  11.  Intotdeauna dupa inot, clatiti ceasul cu apa calduta si folositi o carpa moale pentru uscare. Asigurati-va ca inainte de clatire coroana este insurubata, iar indicatorii cronografului (daca este cazul) sunt in pozitia initiala. Nu activati functia cronograf si nu schimbati data si ora sub apa.

 

PROTECTIA LA UMIDITATE

Unul dintre cei mai importanti parametri ai ceasurilor este gradul de protectie fata de umiditate si apa in general. Standardele existente in acest domeniu in momentul actual clasifica ceasurile in mai multe categorii in functie de acest parametru. Producatorul specifica gradul de protectie la umiditate si apa al ceasului prin inscriptionarea pe capacul acestuia sau pe cadran a unui text de tipul „Water Resistant”/”Water Resistant 30 M” , „Water Resistant 50 M” , „Water Resistant 100 M” , „Water Resistant 200 M” etc. In functie de inscriptionarea de pe ceasul dvs, se pot efectua, cu precautia necesara, activitatile prevazute in tabelul de mai jos sau echivalente.

In tabelul de mai jos sunt prevazute actiunile permise/nepermise in vederea pastrarii nealterate a etanseitatii ceasurilor.

 

Indicatie WR pe cadran sau pe carcasa ceasului Contact accidental cu apa, stropi, spalat pe maini Contact frecvent cu apa (de ex. dus) Inot de suprafata Scufundari neprofesionale, Sarituri in apa Scufundari profesionale Folosirea coroanei sau a butoanelor sub apa
I Fara rezistenta la apa Nu Nu Nu Nu Nu Nu
II Cu indicatie WR (Water resistent) Da Nu Nu Nu Nu Nu
III 30m/ 3ATM/ 3Bar/ 100ft Da Nu Nu Nu Nu Nu
IV 50m/ 5ATM/ 5 Bar/ 165 ft Da Da Nu Nu Nu Nu
V 100m/ 10ATM/ 10Bar/ 330 ft Da Da Da Nu Nu Nu
VI 200m/ 20ATM/ 20Bar/ 660 ft Da Da Da Da Nu Nu
VII peste 200m/  20ATM/ 20Bar/ 660 ft Da Da Da Da Da Nu

 

Gradul de protectie la umezeala sau etanseitatea ceasului este variabila pe timp lung in functie de anumiti factori, cum ar fi: uzura ceasului, nivelul general de umiditate atmosferica, nivelul de poluare, modul de folosire a ceasului. De aceea este recomandat sa verificati gradul de etanseitate al ceasului, cel putin o data pe an, preferabil inainte de inceperea sezonului cald sau in cazul in care a suferit un soc puternic. De asemenea, se recomanda efectuarea unei revizii tehnice la fiecare 2 ani.

La fiecare interventie (de ex. schimbarea bateriei) trebuie verificate garniturile de etanseitate pentru capac, geam si coronita si, daca este nevoie, inlocuite.

Produsele defecte

Daca produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie vor fi inlocuite pe loc cu un produs functional cu conditia notificarii in scris in termen de maxim 48 de ore de la primirea produsului. In situatia in care produsul nu mai este disponibil fie se va inlocui cu un produs similar, la alegerea clientului, fie se va returna contravaloarea acestuia. Cheltuielile de transport vor fi suportate integral de catre Bytime.ro.

Frauda

In scopul accesarii si utilizarii website-ului, poate fi necesara crearea unui cont personal. Prin prezenta declarati ca va asumati integral responsabilitatea pentru activitatile realizate prin intermediul contului pe care il deschideti pe website. Drept urmare, va sfatuim sa asigurati securitatea parolei contului sau a altor date de acces. In cazul in care securitatea contului pe care il detineti este compromisa, trebuie sa anuntati imediat administratorul site-ului. ByTime.ro nu este responsabil pentru daunele care va sunt cauzate sau care sunt cauzate tertilor de orice fel, prin utilizarea neautorizata a contului.

Drept aplicabil

Prin folosirea site-ului ByTime.ro, utilizatorul se declara de acord asupra faptului ca legile romane vor guverna Termenii si conditiile de utilizare si orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre utilizatori si administratorul ByTime.ro. In cazul unor eventuale conflicte se va incerca mai intai rezolvarea acestora pe cale amiabila, iar daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta, in conformitate cu legile romane in vigoare.

Disponibilitatea serviciului

Administratorul ByTime.ro isi rezerva dreptul de a modifica structura si interfata oricarei pagini sau subpagini a site-ului ByTime.ro in orice moment, avand dreptul de a intrerupe temporar sau permanent, partial sau in totalitate serviciile oferite prin intermediul acestui website fara vreo notificare prealabila.

Daca aveti intrebari sau nelamuriri in legatura cu acesti termeni de utilizare, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul formularului de contact sau:

E-mail:  contact@bytime.ro

Tel : +40 0730175961

 

Sesizari si reclamatii

Daca ati avut dificultati in relatia cu Bytime.ro legat de o comanda sau un produs, va rugam sa ne transmiteti feedback-ul dumneavoastra.

Orice conflict aparut intre client si companie se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila.

Daca problema dvs. nu poate fi rezolvata cu ajutorul persoanei de contact cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita prin e-mail la adresa : office@bytime.ro

 

Administratorul ByTime.ro face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor de pe site, insa uneori acestea pot contine inadvertente.

Exista posibilitatea ca anumite produse sa sufere modificari in ceea ce priveste disponibilitatea sau pretul acestora. Va rugam sa ne intelegeti in acest sens, se poate intampla ca informatiile prezentate pe site sa nu fie actuale in toate situatiile. Facem tot posibilul sa va punem la dispozitie informatii corecte referitoare la disponibilitatea si pretul produselor prezentate pe site.