Transport si Retururi

  • *ByTime.ro ofera transport gratuit pentru comenzile cu valoare de peste 500 Lei. (Aceste comenzi  se vor expedia gratuit. Serviciul este disponibil pentru livrarea la tarif standard, fara km suplimentari. In cazul in care adresa d-voastra nu este in zona de acoperire cu livrare la tarif standard, va oferim posibilitatea de a ridica coletul de la cel mai apropiat sediu Fancourier, pentru a pastra gratuitatea serviciului oferit)
  • *Daca se doreste livrarea la adresa, chiar daca aceasta nu este in zona de acoperire Fancourier la tarif standard, Bytime.ro va acoperi costul de transport pana la cel mai apropiat sediu, urmand ca destinatarul sa plateasca doar km suplimentari. Aceasta reducere se va aplica pe factura produsului, ca „Discount transport”.

Produsele achizitionate pe Bytime.ro sunt expediate prin intermediul firmei de curierat Fancourier. Plata se efectueaza in sistem ramburs, la primirea coletului. Livrarea produselor in Bucuresti se poate face in aceeasi zi, pentru comenzile plasate pana in ora 11:00(Daca se opteaza pentru optiunea Express Loco 4h, cost 25 Lei), sau in 24/48 de ore pentru comenzile plasate dupa aceasta ora.

Livrarea in restul localitatilor se va efectua in 24/48 de ore pentru comenzile plasate pana in ora 17:00 sau in 48 de ore pentru comenzile plasate dupa aceasta ora.

Putem expedia si Sambata, daca produsul este in stocul Bytime.ro si daca comanda este plasata pana in ora 11:00, livrarea produselor urmand a se efectua Luni!

Depunem toate eforturile ca produsele comandate sa fie expediate in ziua plasarii comenzii, insa uneori, pot aparea intarzieri care nu depind de Bytime.ro.

Cat costa transportul ?

  • 14.70 Lei pentru Bucuresti (livrare in 24 de ore)
  • 25 Lei pentru livrare in aceeasi zi (Express Loco Bucuresti 4h), la comenzile plasate pana in ora 12:00
  • 18.30 Lei pentru restul localitatilor aflate pe lista Fancourier, cu tarif de livrare standard. Lista completa a agentiilor Fancourier o gasiti accesand aceasta pagina.

OBS* In eventualitatea in care adresa d-voastra nu se afla in aria de acoperire a firmei de curierat, se va percepe tarif pe km suplimentari fata de cel mai apropiat sediu Fan Courier. Costul unui km suplimentar este de 1 Leu. Lista localitatilor aflate in aria de acoperire a Fancourier o gasiti aici .In situatii de acest gen, exista si posibilitatea ridicarii coletului din cel mai apropiat punct de lucru Fancourier. Daca optati pentru „Ridicare din sediu Fancourier”, va rugam sa mentionati acest aspect la rubrica „Mentiuni despre comanda”, in momentul plasarii comenzii pe site.

*Bytime.ro isi rezerva  dreptul de a refuza expedierea comenzilor catre localitati aflate la mai mult de 50 km de cel mai apropiat sediu Fan Courier.

 

Bytime.ro va pune la dispozitie serviciul de verificare colet inaintea efectuarii platii.

 

Acest serviciu este optional si este oferit strict pentru a va asigura ca ati primit ceea ce ati comandat!

Cum functioneaza serviciul deschidere colet:

In momentul receptionarii coletului, aveti posibilitatea de a deschide si verifica continutul acestuia, numai in prezenta agentului care efectueaza livrarea, si numai pentru a va asigura ca ceea ce ati comandat se afla in colet si este in stare perfecta, fara a avea dreptul de a testa sau proba produsul. Acest serviciu este disponibil la cererea clientului, taxandu-se suplimentar costului de transport standard.

Cost suplimentar serviciu deschidere colet : 5 LEI

*Daca doriti acest serviciu, va rugam sa solicitati acest lucru in momentul plasarii comenzii la mentiuni despre comanda, cu textul „Deschidere colet la livrare”.

Reclamatiile privind integritatea sau continutul coletului, se fac in momentul livrarii, cu intocmirea unui proces verbal de constatare de catre agentul Fancourier, sau se va refuza primirea coletului de catre destinatar. Orice reclamatie ulterioara va fi considerata nula.

 

  • Politica de returnare

Comenzile inregistrate pe siteul Bytime.ro sunt procesate de SC BYTIME SRL.

In aceasta sectiune aveti detalii despre modalitatile si conditiile de returnare a produselor achizitionate.

Fiecare produs beneficiaza de garantia producatorului.

Va rugam sa va asigurati ca ati verificat specificatiile produsului si compatibilitatea acestuia prin vizitarea paginii producatorului inainte de a-l cumpara. Raporturile comerciale dintre utilizator si ByTime.ro sunt reglementate oficial de Ordonanta Guvernului 130/2000.

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 34/2014. Cumparatorul are la dispozitie un termen de 30 de zile de la data la care a intrat in posesia produselor, pentru a-si exercita dreptul legal de retragere, fara a fi obligat sa isi motiveze decizia. Produsele vor trebui returnate impreuna cu certificatul de garantie si factura fiscala, fara penalitati. In cazul in care produsele returnate prezinta modificari fizice (fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi, scurtarea bratarii, gravura etc), atunci se va instiinta clientul ca va fi aplicata o reducere a valorii returnate egala cu valoarea costului aducerii produsului la starea initialaPentru returnarea unui produs, va rugam sa completati Formularul de Retur si sa il atasati coletului.

S.C. BYTIME S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii prin transfer bancar. Suma va fi returnata in contul bancar furnizat de catre client. Suma rambursata va cuprinde costul produselor si costurile livrarii. Cumparatorului i se vor rambursa toate sumele cu titlu de comanda. In cazul in care bunul este supus expertizei pentru stabilirea conformitatii, suma achitata va fi returnata in momentul  confirmarii autenticitatii Bunului. Trebuie mentionat ca in cazul rambursarii contravalorii produsului in contul bancar indicat de Cumparator, contul ar putea fi debitat cu o intarziere ce poate varia in functie de banca. Produsul va fi returnat impreuna cu o copie de pe factura de achizitie si certificatul de garantie in original (in cazul in care pe certificat sunt mai multe produse, se va returna o copie de pe acesta). Produsele returnate prin curier nu se vor trimite cu rambursReturnarea banilor aferenti comenzilor returnate prin curierat se va face prin transfer bancar in contul pus la dispozitie de catre client.

Bytime.ro poate refuza acceptarea bunurilor returnate atunci când acestea sunt modificate (sunt incomplete, uzate sau defecte) cu excepția cazurilor când modificarea a fost necesară în cursul normal al activității (printre care se numără: încercarea/ verificarea produselor). În cazul rezilierii contractului, acesta este considerat ca nul și neavenit.

Conditii generale de returnare:

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul identic sau similar. Daca S.C. BYTIME S.R.L. nu poate inlocui produsul cu unul identic sau similar, se va restitui contravaloarea produsului conform conditiilor de mai sus.

SC BYTIME S.R.L rezerva dreptul de a supune Bunul returnat unei expertize pentru a stabili daca acesta este identic cu cel livrat Cumparatorului. Termenul expertizei este de pana la 5 zile.

Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic (cutie deformata care poate conduce la deteriorarea Bunului) vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

Daca produsul comandat nu intruneste asteptarile cumparatorului si se doreste inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, cumparatorul va plati diferenta, respectiv daca produsul ales are o valoare mai mica, cumparatorul va primi rambursarea contravalorii pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur in acest caz, sunt suportate de catre cumparator.

Vă rugăm să respectați termenul prevăzut pentru returnare și să ne informați cu privire la realizarea returnării produselor telefonic la: 0730.175.961 sau prin email la: contact@bytime.ro

Produsele se vor returna catre SC BYTIME SRL cu sediul in Str Bucegi, Nr 33, Sector 1, Bucuresti.

Produsele primite cu defecte sau cu informatii incorecte afisate pe site:

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie sau acesta este listat cu informatii incorecte din cauza unor erori tipografice sau daca informatiile despre produs primite de la furnizor sunt incorecte, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, identic sau similar, cu conditia notificarii in scris a S.C. BYTIME S.R.L. in termen de 48 de ore de la primirea Bunului, respectandu-se conditiile de returnare de mai sus. In cazul in care nu este posibila inlocuirea Bunului cu altul, se va returna contravaloarea Bunului, conform conditiilor prezentate mai sus.

Datele necesare pentru prelucrarea returului sunt urmatoarele :

  • ID comanda :
  • Data comenzii :
  • Data livrarii :
  • Denumire produs returnat :
  • Nume cumparator :
  • Adresa :
  • Adresa de e-mail :
  • Numar de telefon:
  • Cod IBAN
Puteti downloada formularul de retur de aiciIn partea superioara a paginii cu formularul de retur veti gasi butoanele pentru „print” sau „download”.